fredag 1 maj 2009

Woooohoooo

Nu har man äntligen några saker att se fram emot. Nästa lördag bär det iväg till Ullared:-D Sååå skoj. jag o Jess åker. Kanske ska man ta o kolla in på den nya sexbutiken som öppnat där med. Kan man liksom låta bli???:-)

Sen den 23e så ska vi gå ut. ÄNTLIGEN öppnar olstorp igen. Alltså sommaren börjar på riktigt. Hoppas det blir lite resor dit i år. Vi har verkligen så skoj där tillsammans allihopa:-)

vad ska man göra idag då???? Hmmm ska träna med mina gummiband o vikter lite o fundera.

Puss alla

2 kommentarer:

  1. Åh Ullared är ju superskoj! =) Shoppa loss ordentligt ;) Och så måste ni så klart kolla in sexshoppen, synd att det inte finns några skoj runt Skövde *skratt* Gbg och Sthlm har ju i alla fall =)

    Jag jobbar dag den 23:e förresten, så jag ska kolla upp så att det inte är något annat, så dyker jag nog upp och hänger med ut! =)

    Pöss

    SvaraRadera
  2. Tjena bruden!
    Finns det en sexshop i ullared? Hade jag ingen aning om.. ja åk dit och kolla hur den är så kan du skriva ett inlägg om det sen :-)
    Jag hitta hit för några dagar sen så nu kommer jag kika in då och då :-)
    Kram o tevlig helg! **Marica**

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag