tisdag 5 maj 2009

Wohoooo

Idag skulle jag äntligen få tillbaka min mobil. Fick en ny i låda o allt *sissi glad* för då hade jag bestämt mej för att be o få byta o lägga pengar emellan. O det gjorde jag så nu har jag skaffat en likadan som carro har. Den har jag velat ha sen jag skaffade den andra men då skulle abonnemanget bli så dyrt så det gick inte. Men nu så.....jag är så glad. O det bästa av allt. Jag kan blogga från den. Det gick inte från den andra. Så nu ska jag bli en flitigare bloggare. Har testat lite nu så det funkade o det gjorde det.

Sååååå bloggläsare. Bered er på o se hur min vardag är:-) O carro, räkna med att jag kommer uppdatera med rumpbilder ha ha

1 kommentar:

  1. Toppenbra!! Jag håller tummen för att C-knappen håller på din fon, för min är dum! *morr* Men det blir bra kort och det är ju toppen nu när det är rump-chasing på listan i sommar! ;) *mohahaha* :)

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag