fredag 22 maj 2009

Tomorrow is D day

Jaha nu vart det dags då. I morgon är det äntligen dags för säsongspremiären på Olstorp. O vi har laddat o vi har laddat:-)
Idag var Åse o barnen här o vi satte upp partytältet (gick ju förbaskat bra för övrigt) Så imorgon så ska vi sätta på dom väggar som behövs. Ställa fram alla stolar, långbordet mm.


Så imorgon vid denna tiden så går vi av bussen o entrar olstorp. En del partybildet lär ha kommit in på bloggen o jag lär uppdatera under söndagen.


Puss alla

1 kommentar:

  1. Hallåj gumman! Har ni laddat upp i regnet!? :)
    Skönt att det gick bra med tält och allt *ler*
    Jag hör av mig imorgon! Det är lite "kaos" på jobbet, så i värsta fall får jag inte sova något inatt och kommer inte vara så pigg imorgon, då blir det nog svårt att gå med ut, men i värsta fall så kommer jag ut till dig och är med tills utgång!
    Jobbat till 22 idag och jobbar fortfarande som jour och är beredskap på att åka in inatt, sen jobbar jag ju 7-15 imorgon också *snark*
    Men vi hörs imorgon!!
    Stor kram!!

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag