måndag 18 maj 2009

Måndag den 18 Maj 2009

Ja jag kom ju inte på nån bättre rubrik idag så det fick bli denna:-)

Då vart helgen över för denna gången. Har varit en trist helg så man är glad att den är över o tillbaka på arbetet. Jag o thomas diskuterade mycke i helgen. Skönt att man kan prata med varann iallafall så man slipper bråka om saker o ting men man blir så matt när man går o funderar o grubblar.

Men som sagt, upp med hakan.........på lördag så ska jag roa mej. Jag ska ha ruskigt kul tillsammans med mina vänner. Dricka o äta gott. Sjunga singstar o sen åka iväg till säsongspremiären på Olstorp....

Trött som attan idag. Plockat godis länge idag. Efter det så var jag på öppet hus som var i skolan. Obligatorisk närvaro bläääää. Sen så var jag uppe på berget o sprang. Nu är jag helt slut o väntar på att ballar av stål ska börja.

Tjo o tjim alla.

1 kommentar:

  1. Ballar av stål är helt galet *skratt*
    Skönt när man kan prata om allt - det är så det ska vara, någon att ventilera med och få tips och råd av :)
    Vi ses igen i helgen! *weeee*
    Kram!

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag