onsdag 6 maj 2009

Lång lista!!!

Favorittidning: GT

Bästa saken som händer i sommar: Göra så mycke som möjligt med barnen. Kanske några turer till Olstorp.

Längd:Typ 176 cm
Byter gärna garderob med:Hmmmm jag är gansla nöjd med den jag har men kanske skulle vilja ha pernilla wahlgrens garderob för en dag.
Vanligaste färgen på mina kläder:Svart, rosa,
I sommar kommer jag att gå klädd i:Klänningar, shorts, gina tricot-linnen.
Byxa eller kjol:Byxa
Sminktips till allmänheten:MAKE UP STORE
Senast utlästa bok:Emma, Mias dotter.
Mitt rum kan beskrivas som:Oftast kaos men helt ok.
Mig själv med tre ord:Glad, optimist, godisfris
Jag tränar:Löpning på berget.
Jag ville bli när jag var liten:Sångerska
Höger- eller vänsterhänt:Höger
Humör just nu:Trött
Är det nåt du absolut inte äter:inälvsmat, kålpudding/dolmar, blodpudding, rotmos
Kläder just nu:Trosor, bh o linne
Vad sa du senast:Hej då
Fisk eller badkruka:Fisk!
Hur många kuddar sover du med:1
Spelar du nåt instrument:Nope!!
Morgon- eller nattmänniska:Morgonmänniska:-)
Sparare eller slösare:Jag är slösarna slösare.
Bästa film?Åhhh svårt att säga. Jag är ju kärleks-film människa. Men gröna milen är en film som satt sej
Har du några homosexuella vänner?Japp
Tror du på mirakel:Jujjemen, jag går o tror varje dag att jag ska bli miljonär
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:Säkert
Hur många barn vill du ha när du blir stor:Jag har 2 o är ganska nöjd med det.
Bio eller promenad:Bio
Är du kittlig:Ha ha japp det är jag. Överallt!!!
Snarkar du?Nope, iallafal är det inget jag hört o då gör jag inte det:-)
tjärntecken?Vattuman
Rädd för insekter?Nja jo det är jag nog. Äckliga varelser.
Äckligaste insekten:Kackerlacka!!!!!!
Nämn en svaghet som du har:För envis ibland kanske.
Det här är jag bra på:Baka, laga mat.
Bästa bok? De flesta verklighetsbaserade jag läst
Vad vill du jobba som?Säljare
Chips, morötter eller godis?Gooodis
Pizza eller hamburgare?Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?Är både och o föer kommer det bli. Kanske inte piercingar men gaddningar.
Gungar du på stolen?Nej..
Vilken hand håller du gaffeln i:I den jag äter med:-)
Gillar du att sjunga?Sjunger nog hellre än bra
Anser du att du är stark?Styrkemässigt-stark som pippi långstrump. Känslomässigt-utsidan är nog den som är stark där.
Använder du knark? Nej jag använder inte knarkotika:-) Röker inte ens....om jag inte är riktigt full ha ha.
Kaffe, te eller inget?Te
Vilken årstid tycker du bäst om?Sommaren
Brukar du sjunga i duschen?Ha ha jujjemen. Tur man inte har grannar.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?Ingen!!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Åhhh ja det gör jag
Vad är viktigast för dig?Jag har upplevt det viktigaste, jag har fått mina barn. När jag hade fått dom så insåg jag äntligen vad livet är...så dom är det viktigaste för mej o att man kan få dom att känna sej tryga.
Laddar du hem musik och film från internet?Näää vet ni vad. Är inte det olagligt;-)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?Resa o spendera allt!!!
Vad är det bästa med julen?Att få gå upptidigt innan stressen börjar. Se barnen slita upp sina julklappar o bli så glada.
Tänker du mycket på ditt utseende? Japp det gör jag. Svårare blir det att nå sitt mål ju äldre man blir oxå.
Vad får dig att slappna av? Lägga mej i tid på kvällen med en spännande bok.
Är du skyldig någon pengar?Banken
Är du mörkrädd?Nja nej det är jag inte.
Tycker du matte är svårt? Nja beror på. Huvudräkning är jag en djävul på.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?Nej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?En resa. Eller pengar.
Hur länge sover du på helgerna?06.46 oftast men på helger ligger jag gärna till 09.00
Tycker du att det borde vara förbjudet att snusa/röka enligt lagen?Japp
Har du fuskat på något prov någon gång?Har väl hänt:-o
Hur länge varade ditt längsta förhållande?Är i det nu o är inne på 9:e året
Har du piercing?Japp i navel o tunga
Vart skulle du helst vilja ha piercing?I tragus
Bråkar du och dina syskon ofta?Nej. Vi har blivit för stora:-)
Läser du ofta böcker?Nej jag har perioder
Vad föredrar du för sorts filmer?Gillar det mesta utom krigsfilmer.
Vad slösar du mest pengar på?Räkningarna! Mat!!
Vill du gifta dig?Är redan gift
Vill du ha barn?Har 2 men vet inte om jag vill ha fler. Ganska nöjd just nu iallafall.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?Nej.
Vilka länder har du varit i?Here we go:Sverige, danmark, england o turkiet.
Vilka ställen har du bott på?Slutarp, kinnarp, stenstorp, kinnarp, falköping.
Vilka husdjur har du haft innan?Har haft massor med djur. Chincilla, fåglar, papegoja, hundar, sköldpaddor, katter, kanin, fiskar, säkert nån hamster (vi ägde djuraffär när jag var liten så man kunde ta med vilka djur man ville hem) Nu har jag får, hundar, katter o dammråttor.
Solar du ofta? Oftast ute på sommaren. Solarium ibland.
Är du bra på att laga mat?Ja det är jag faktiskt.
Var badar du helst?I nån sjö.
Vad för sorts alkohol dricker du helst?Minttu eller tequila.
Vilka djur är du mest rädd för?Spindlar
Vilken typ av musik gillar du?Jag lyssnar på allt.
Vilka språk talar du?Svenska, engelska o så har jag lite teckenspråk kvar i ådrorna.
Har du någon gång skadat dig allvarligt?Nej
Vilken kändis är snyggast? Dregen eller micke persbrant. Ja ja jag vet. Det är en viss skillnad på dom ha ha.
Gillar du att dansa?Japp jag äger dansgolvet ha ha.
Är du flygrädd?Nope
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?Bra.
Hur vig är du? Ha ha det får ni fråga dom som vet;-)
Vad dricker du helst när du är törstig?Vatten
Vilken är din favoritglass?Ben&jerry
Tror du på ett liv efter döden?Japp det gör jag
Vilket kaffe sörplar du helst?Dricker inte kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du?Sony Ericsson
Vad har du för personlighet?Glad skulle nog de flesta svara.
Tycker du om sushi?Aldrig ätit
Tror du på livslång kärlek? Svårt att svara på.
Vad äter du helst framför en film?Popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans?Nej
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?Skulle vara kul att lära sej ja.
Har du tandläkarskräck?Har varit otroligt rädd men nu har jag en ängel till tandläkare
Vad heter du i mellannamn? Ha ha Ingrid
Har du någon gång haft självmordstankar?Varje dag ha ha. Nej det har jag inte
Vilken hårfärg har du naturellt?Blond mellanblond närmare bestämt
Biter du på naglarna?Japp när jag är nervös.
Är du beroende av något?Japp cola light o nässpray. Inte i kombination men min dag har svårt att funka utan det.
Hur ofta motionerar du?Springer varannan dag försöker jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag