fredag 1 maj 2009

Veckan som varit

Har varit lite dämpad sista veckan o då har man skjutit bloggandet åt sidan. Men här kommer en resume av min vecka:-)

Var o badade med barnen förra helgen. Dom älskar verkligen att åka dit o man ser hur glada dom är där:-) Olivia slänger sej ut från 3an. Vet inte om jag skulle våga hoppa den längre:-s


Klippte lilleman härrom dagen. men hur lätt är det när han är kicklig till tusen ha ha. han blir så fin iallafall när man får av honom håret.



Min löpning går riktigt bra nu iallafall. Springer väl 3 gånger i veckan. Inte lika lätt att bli av med dom sista kilona nu men man märker hur muskler o så förändras. Man minskar i midja oxå. Jättekul men man kommer sakna vissa byxor.


Så här positiv försöker jag vara varje gång jag åker upp till berget.Man vill ju dock att det ska gå lika bra att springa varje gång men det gör det ju så klart inte:-(


Olivia hade ett samtal med mormor igår. Skulle imitera sej själv, hannes o polisen ha ha.


Jag, olivia o mormor. Mormor syns dock inte så mycke för hon är ju i telefonluren.

1 kommentar:

  1. Hahaha - mormor syns inte så mycket för hon är i telefonluren! *skrattar* Du kunde klippt in en bild i hörnet ;) *Fniss*

    Låter som en bra vecka ändå, mår ni bra och så? Stollar till karlar som skulle ut klockan 05 (!!) imorse *snark* :) Hoppas att de hade skoj ändå =)

    Tycker att du är fin som du är, oavsett löpning eller inte, tänk på din fina insida också =)

    Sommarstuga låter hur härligt som helst -vart har ni den?!
    Vi hörs snart!
    Pöss Carro

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag