onsdag 15 april 2009

Tjolahej tjolahopp

Trodde denna dagen skulle bli grå o jävlig men så är inte fallet. Regnade idag o även i borås där jag varit idag regnade det hela tiden (ajsing bajsing min bil blir smutsig) men när jag anlände till falköping stod tempen på 15 grader o strålande sol. Det var som om staden hälsade välkommen hem.

Fick i mej frukost idag. Kanske bra o nyttigt vet jag. Inte varit hungrig på hela dagen. Kanske får äta frukost lite oftare. Det gör sissi sol lite piggare:-)

Vad händer idag då??? Inte möe. Ska väl städa lite sen så ska jag väl försöka hitta på något med barnen.
Det var så gott i morse. När jag stod o gjorde iordning mej på toa kommer olivia in helt nyvaken, sätter sej på toa o där blir hon sittande o bara småpratar med mej o så:-) Sen får jag ut henne till soffan. Då kommer lilleman ner o ger mej en kram o säger att han längtade efter mej igår när jag var borta. Det är så gott när barnen uppskattar en så. Dom är verkligen det bästa jag har.
Klart att det är skönt att vara hemifrån ibland o bara vara sissi o inte mamma sissi.

Nej men kanske solväggen en stund eller:-)??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag