lördag 25 april 2009

Min torsdag

Har ju varit för slö för att blogga. Var ju hos jess i torsdags. Eller rättare sagt vi var ute o åkte lite. Var bla i borås o kikade i affärer. Kul att bara strosa omkring. Borås är en jäkligt fin stad när man lär sej vart allt ligger o man vågar köra där.
På vägen hem så stannade vi på sibylla i u-hamn o åt. Vi tänkte ju hittat ett bra ställe i borås men örkade inte åka o leta.
Kan man säga mer än att man tycker synd om alla som är i vår närhet när vi är ute o åker ha ha. Ja ja skrattade så jag trodde jag skulle dö.
Pratade med jess igår o som hon sa "man känner sej som 14 igen" Slänger upp lite kort. Hade jag vetat vad jag har för folk som läser bloggen hade jag lagt upp ett filmklipp med men det får jag lämna där det är.
Lite kort blev det dock.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag