torsdag 23 april 2009

Go möra

Vaknade strax efter 6 nu på morgonen. Hade ställt klockan på 06.30. Men jag var ju ganska pigg så det skulle vara onödigt att somna om. Då hade man ju vaknat o varit dötrött när klockan ringde sen:-s
Så då tänkte jag att jag kunde ju blogga om något oviktigt istället. Inget speciellt har väl hänt så de sista dagarna.
I går var jag o sprang, gick riktigt riktigt bra. Jag gick 2,5 km fort fort först sen sprang jag o det gick mycke bättre:-) Något man kanske skulle fortsätta med.

Idag ska jag till Jönköping o jobba. Kanske åker till Jess efteråt en stund. Skulle hittat på något med Milla i veckan men har inte hört något ifrån henne så det verkar som om hon vill vara för sej själv just nu. Jag hatar att tränga mej på folk. Särskilt när dom verkar ledsna.

Ja ja jag får väl försöka blogga lite senare sen. Ska försöka fota en sak idag o lägga upp:-)

ha en bra dag alla.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du haft en riktigt bra dag! Vi ses i övermorgon :)
    Kram Carro

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag