söndag 19 april 2009

Snipp smapp snut

Så var snart denna helgen slut. Varför ska den gå så fort när inte veckorna gör det??? Nån som kan ge svar på det?
Ligger fortfarande kvar i sängen. Hade ställt klockan på 08 men ungarna kom på att det var kul att öppna o stänga dörren ner till mej så det var väl bara att vakna.

Om drygt 1 timma ska vi åka på ridskola. Skönt att det är fint väder. Sen ska jag nog ta mej en ordentlig löprunda på berget i eftermiddag. Har inte varit uppe på hela helgen så det får nog bli av idag.

Igår var vi o städade dagis. Man ingår ju i grupper som gör det var 3e mån eller vad det är. Vad gjorde den smarta lilla blondinen från Falköping då?? Jo då, hon putsade fönster med mobilen i fickan. Mobilen gled ut o ramlade rätt ner i asfalten från 2a vån. Fan fan fan va onödigt. Men den funkar. Det är egentligen bara minneskortet som den inte läser. Sen tappade jag den ju för nån vecka sen i golvet o spräckte högtalaren i den så nu måste den lämnas in. Skulle vara duktig o åka med den till skövde direkt igår men när jag kom dit så måste man ringa o anmäla den skadad innan man lämnar in den o dom man ringer till har bara öppet mån-fre. Där visade sej min vanliga tur.

Så jag får åka in med den imorgon.
Nu ska jag gå upp o ta på mej lite o påbörja denna dagen.

Kram alla!

1 kommentar:

  1. Hoppas att mobilen snart mår bättre! Min mår inte heller bra, fast att den är ny. Min C-knapp funkar inte så skriver jag fel i sms så måste jag börja om från början! Grrrr!! :)
    Höras om helgen? Vore skoj att ses!!
    Kram Carro

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag