onsdag 8 april 2009

Nä nu jävlar

Var det någon som såg uppdrag granskning ikväll????
Imorgon ska jag åka direkt till pastorsexpeditionen o hämta en blankett. JAG SKA GÅ UR SVENSKA JÄVLA KYRKAN!!!!!

Av mej ska dom fan inte få några mer pengar. Har ni missat att se detta så kolla om ni kan se det på webben. Gör samhället en tjänst o gå ur kyrkan!!!!
Det handlade alltså idag om kyrkovaktmästare som krossar locken på kistorna när dom fyller igen gravarna så att dom inte ska sjunka. Det var alltså från över 20 olika pastorat i sverige som dom erkännt detta.
Har dom ingen jävla respekt för de döda??
Sen sitter dom o säger efter första programmet att det var en engångshändelse, men efter så kommer massor med vaktmästare ut o berättar att de gör samma sak. Fyyy faaan.

O inte nog med det. Det kom ju fram att vissa som jobbar i krematorierna plockar till sej tandguld o säljer det.

Jag hoppas innerligt att falköpings församling inte ingår i detta..... jag är så upprörd så ni anar inte. Tack o lov har jag bestämt mej för att brännas.
Det är väl just det att folk betalar såna otroliga pengar för kistor ibland. O så är det nån dum jävel som krossar den sen. Man vill ju att ens anhöriga ska ha det bästa då kanske o så förstörs det redan vid jordsättningen.

Nej fy faan säger jag, vilken skam!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag