fredag 10 april 2009

Långfredag

Jaha nu har snart denna lediga dagen gått då. Fan va dumt, det blir inte mycke ledighet här inte. Nu jobbar jag imorgon (påskafton) sen ledig söndag o så jobbar jag måndag igen :-s tänkte inte på det. Sen är det ju jobb hela veckan. Jag är alltså ledig mindre än en valig helg. Uaaa!! Men idag fick jag sova ut iallafall. Thomas var iväg tidigt o fotade men barnen var så snälla o jag vaknade inte förrän 09.30. Sicken lyx.

Imorgon så ska jag upp strax efter 5 så det lär väl inte behövas så mycke alkohol imorgon för sissi.

Just nu sitter jag o tittar på när Thomas lagar mat för en gång skull. Sitter här på köksbänken o skriver. Fortfarande ljust o fint ute. Nu vill man bara att värmen ska komma snart.

Puss o kram alla
Glad påsk om vi inte hörs mer denna helg:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag