fredag 17 april 2009

I går var jag o jessica ute o skulle fotografera varann lite. Nästan 300 kort blev det. Vi hade en sååå himla rolig eftermiddag

Här använde vi självutlösaren då. Sprang som en galning från kameran o till trädet :-)


Jag o min lilla Jess

Skulle lägga mej lite smidigt på en sten men den var ju så hård. Så hårda brukar inte stenar vara!


Sissi a´la pose

Puss på dej vännen min


jessica så söt så


Jag bland pinnar o snår






Här insåg jag att trädet vi fotade vid var invaderat av massa pissmyror

Hon är ju så fotogenisk


Till skillnad från vissa andra :-)


3 kommentarer:

  1. Vilka fina kort ni har tagit! Man måste ju ta typ 300 så att man kan gallra och välja ut de bästa ;) Hoppas att ni hade en mysig dag! Kram Carro

    SvaraRadera
  2. Haha vilka härliga kort!! Ni är så fina tjejer!
    Såg ut som en trevlig dag det där. =)
    PussPuss

    SvaraRadera
  3. Och vart är jag fotogenisk ?????

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag