fredag 6 mars 2009

Wohoooo äntligen helg

Nu jäklar är det äntligen helg igen. Ska bli så skönt att sova ut lite. Iallafall imorgon.

Hade så gärna velat gå ut imorgon men jag är så kluven så det lutar väl kanske åt att det inte blir så. Dels så verkar dom jag ville gå ut med inte gå ut med mej:-) o sen så fyller Hannes år på söndag så jag ska stå med smörgåstårtor imorgon o sen vill man ju vara fräsch på söndag.

Men men det blir väl iallafall en annan dag.

Ja som sagt. På sönda blir vår lille kille 5 år. Jösses det var ju inte längesen man hade en liten nakenfis på magen tycker jag:-) Han kommer bli såå himla glad för sina paket. Han önskade sej en nalle som kunde göra allt i julklapp men då var den så satans dyr så det blev inget med det. Men nu hade dom sänkt den med 400 kr så jag slog till o köpte den. Sen ska han få massa andra roliga saker med.

Nästa vecka är en sån där vecka som man helst vill hoppa över......varje dag har nån av oss något inplanerat o vissa av dagarna är det tom dubbelbokat. Jag HATAR såna veckor.

Enda dagen jag ser fram emot är fredagen då jag ska göra klart min tatuering äntligen. Lilla mamma ska följa med o så ska hon tatuera sej efter mej.


Så denna ska äntligen bli klar. Wohoo va jag längtar efter väntande smärta ha ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag