fredag 27 mars 2009

Freeedag!!!!

Jaaa nu var det äntligen helg igen då. O INGENTING har vi planerat. Det är bara ridskola för olivia som gäller på söndag.


Är i valet o kvalet om jag ska åka med Jessica till u-hamn imorgon på klädbytardag. Det enda som talar emot det är att det är enda dagen denna veckan som jag kanske kan få sova ut lite.


Måste bara berätta en sak. Har ju haft inne min bil på service nu. Fick låna en lånebil i går torsdag. En kia ceed. Det gjorde så ont i hjärtat idag när jag skulle lämna tillbaka den. Frågade om dom kunde tänka sej att byta med mej......o till min förvåning så var dom jätteintresserade.

Så dom ville ha lite pengar emellan. Men jag sa att vi ändå var intresserade o antar att jag får svar nästa vecka.....så snygg o går som ett litet skott. Tom jessica blev liiiite impad där där vi blåste om polisen på motorvägen.


Så här ser den ut fast röd...kan det bli min nya kärlek kanske???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag