måndag 23 mars 2009

Jaha ja

Då vart denna helgen avklarad då.

Fredagen bara försvann o i lördags så var det då dags för vårens klädbytardag. Sissi hade vässt armbågarna ordentligt. Men jag o jess fick stå vid 122/128 bordet ett bra tag innan det kom mer folk. Fick tag i massor med fint till båda barnen. Så nu har dom kläder så det räcker iallafall. Fick ca 50 plagg för 1000 kr. Det är inte illa det :-D

Efter det var det bara att fortsätta mot församlingshemmet i torbjörntorp för barnkalas. Johannes skulle ha kalas tillsammans med 2 av sina kompisar. Jisses va smidigt det var. Så nu är det månader kvar tills man behöver fundera på barnkalas igen.

Ridskolan igår gick bra. Man är allt en stolt mamma när man går bredvid o Olivia ridser helt själv utan att jag håller i.

O idag var det dags för jobb igen. Skulle plocka godis i tidaholm men med min vanliga otur så hade det inte kommit något godis knappt till en av butikerna. Så jag fick plocka lite o sen var det bara att åka hem. Man blir så trött när det krånglar.....hoppas bara att det flyter på över påsken sen.

O så måste jag passa på att klaga lite.....idag när jag gick upp så hade det åter igen snöat....hur trött blir man inte på sånt. Så nu är det skitigt som satan inne igen eftersom hundarna drar in leran.
Men annars är allt bara bra:-)

Puss o Kram Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag