tisdag 17 mars 2009

Trött trött trött

I går var jag så attans trött att jag knappt inte visste vart jag skulle ta vägen. Anledningen var att det skulle fyllas på 2 ton godis i Tidaholm. Som tur var fick jag med mej en vikarie som hjälpte mej på morgonen. O ändå vart man helt slut i kroppen bara efter första butiken. Där fyllde vi altså på drygt 1500 kg :-S

Så kvällen blev som vanligt lugn. Liggandes på soffan. Hade bestämt mej för att se Ballar av stål klockan 21.55. Det var faktiskt riktigt kul. Helt klart sevärt.

Men nu har jag kommit igång med springningen igen. Ska upp idag igen. Hoppas man trillar i kilon lika lätt som sist. Men det ska nog inte vara några problem. Sätter ju inte upp några stora orimliga krav på mej själv utan har 4 kilo ner som förstamål. Kan ju inte vara så svårt....

Men blir jag inte beach 2009 så kan jag ju alltid bli bitch 2009 mohahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag