söndag 15 mars 2009

Bahhhh

Idag är ingen bra dag. Känner mej så tom inombords så det är inte sant. Började redan i morse men nu i eftermiddags så var det som värst. Jag fick gråta av mej lite o nu har det lättat lite iallafall men det känns bra tungt.

Mitt stora problem är:
  • Jag har nu 100% drygt arbetstid o gillar båda jobben jättemycke. Känner dock att jag inte hinner med både jobb, barn, hus o allt som hör till. Allt kändes ok när man jobbade 80%. Då kände jag att jag kunde unna barnen den tid jag ville. Jag vill ju att dom kommer ihåg mej som en bra mamma. Vi har ju trots allt bara våra barn till låns.

Jag har själv inga speciella minnen från min barndom. Jag minns att mina syskon gav mej tid när jag fick komma till dom när dom hade flyttat hemifrån. Jag är ledsen men jag har INGA minnen alls från mamma o pappa. Mamma har berättat så mycke för mej men det är ju ändå minnen man vill ha. O det vill jag att mina barn ska ha.

Fasiken man har all tid i världen till sej själv när barnen flyttat sen. Jag älskar dom så himla mycke och vill bara att dom ska vara lyckliga.

Men hur ska man göra. Känner jag mej själv så kommer jag göra som jag gjorde sist. Jobba tills det säger bom stopp..:-s Vet inte hur jag ska göra för att undvika det.

O nu lite Melodifestivaltjafs...

Hur i hela HELVETE kunde den skitlåten vinna??? O bara att hon hade bottenplacering innan folkets röster gör ju inte min ilska mindre. Men detta var ju ett bra val att göra för att vi ska komma så dåligt som möjligt till i stora tävlingen sen. Kunde bara gått sämre om Måns vunnit.

Ja nu är det bojkott av Melodifestivalen som gäller ett år framöver;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag