tisdag 30 juni 2009

Storebror o sambo firade 85 år.

I lördags så var vi o firade denny o sussi. Denny fyllde 40 o sussi 45. Åhhh det var så roligt. Jag tror inte jag haft så roligt på länge. Började med en tipspromenad med helt sjuka frågor o svar. Ingalill fick mest svar men hennes lapp åt jag upp så det fanns ju inga egentliga bevis på att hon hade mest rätt:-)

Efter det så var det mat. Kött, goda potatis-sallader, gott bröd, o mycke att dricka. Sissi drack måttligt:-D
Sen så öppnade dom paket o sen så började trubaduren spela. Inte så många som dansade men jag o Emma ägde dansgolvet.

Tack Denny o sussi för en otroligt rolig kväll.


Thomas i ett lugnt tillstånd tidigt på kvällen


Mamma, jag o syster yster. Japp, vi hade kul:-)


Fint kort på denny o sussi


Jag o min goe bror. Vem som är mest onykter kan ni väl gissa

Sissi i fotartagen

Denny skålar o tackar:-D

1 kommentar:

  1. Hallåj gumman! Hur är det med er?! Det var sååå längesen nu tycker jag! Vi får försöka ses någon dag! Jag jobbar tre nätter nu och är ledig 2 och jobbar 2 till sen *snark* Jag är jättetrött och det är sjukt varmt i min lägenhet! :) Pöss

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag