fredag 5 juni 2009

Helg igen då.

Nu är det fredag igen då. Skönt som attan. Känns som om jag kan behöva ett par dagar till för att bli normal i huvudet igen. Alltså....sen hjärnskakningen. Normal i huvvet blir jag väl aldrig ha ha. Men det får ni ta alla som umgås med mej.

Idag ska vi på Saras student. Ska träffas i stan klockan 2 o gratta henne sen så ska vi hem till hennes mamma o fira henne. Gud man blir ju lite rörd när man ser studenter. Det var en stor dag i ens liv:-)
Imorgon så ska jag o barnen vara själva hemma. Thomas ska till fredrik o se på fotbollen o dricka öl. Så vi ska väl ha myskväll jag o barnen. Söndag är det nog inget bestämt. Kanske kan man få en helt lugn dag då??!!:-)

Åhhh vet ni vad som hände i måndags eller var det kanske i tisdags......ja ja skit samma. Jag var med o tävlade på megapol o vann biljetter till premiären på Rhapsody in rock. Wiiii va roligt. Ska åka ner med jessica. Så den 11 juli drar vi iväg. Eller jag tror iofs att vi åker på fredagen. Bara solar o har det gott en dag innan.

Vad är mer planerat nu framöver.....jo jag o Åse ska åka till gbg o roa oss. Vi ska gå på Liseberg på dagen o sen ska vi ut o dricka öl o gå på sticky fingers på kvällen. Ska bli så himla skoj.....
Lite kort kanske man ska ha in oxå. Olivia var ute igår o plockade en alldeles underbar bukett till mej. Kanske inte skulle plockat av alla dom blommorna men mman kan ju inte säga nå´t :-D


Sen kommer här ett cp-kort. Vill inte lägga sej åt rätt håll. Men jag som själv är lite svajjig tycker det ser ganska bra ut ändå. IDAG fick jag ÄNTLIGEN tag i den. Den nya chokladkakan. Mjökcoklad med frystorkade jordgubbar i. Såååååå god! Så köp den nu!!


2 kommentarer:

  1. Oj, det har jag missat att Marabou har kommit med en ny! Jag har inte smakat på Sombrero och Non Stop än heller... hade ju mitt uppehåll på 2 år när jag inte fick knapra choklad *skratt*
    Hur mår du annars?! Vad skoj med RIN! Robert Wells är hur grym som helst :) Och trevlig :)
    OCh det är alltid kul att vinna något ju! Så grattis igen! :D
    Vi måste ses snart igen tycker jag!
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. jag har letat å letat efter den där chokladkakan men inte hittat den......

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag