torsdag 25 juni 2009

Långt inlägg

Ja jag får väl ta o skriva igen lite nu då:-) Ni som är mina nära o kära förstår kanske varför jag inte skrivit på länge. Har liksom kännt att jag inte kunnat skriva om vad som helst. Har iofs heller inte haft direkt lust.
Men nu ska jag väl försöka uppdatera lite iallafall. Värmen har äntligen kommit. Men först var ju midsommar o då hade vi verkligen inte väntat oss sol o värme o så blev det ju inte heller:-(
Helene, Björn o Tindra var här midsommarafton. Åt o hade allmänt trevligt.
På Midsommardagen så åkte jag o Åse till Lysekil för att vara med på crousingen. Vi fick övernatta hos 2 kompisar till Åse (Jimmy o Ulle). Skittrevliga personer. Kvällen var iallafall hur rolig som helst. Vi var väl ute på stan till 03 på natten. Här är lite kort från kvällen som gick med.
Jag o åse är redo för Lysekil
Åse fick testa en elvis-hätta som killarna i bilen bredvid hade

Jag o Åse testade iallafall snygga raggarkläder

Ooooo va snögga vi blev då


Sen så tyckte jag att plånboken blev lite för tung så jag köpte denna båten.
OLIVIA ÄR KÄR. O DEN LYCKLIGA POJKEN HETER ALFRED. OLIVIA FRÅGADE CHANS HÄRROM DAGEN O ALFRED SA JAAAA!!
Idag var jag o barnen o badade med åse o hennes barn. Vi var upe vid pankasjön. Jättetrevligt som vanligt. Tom jag var i o badade. Kallt som faan var det men nu kan det väl bara bli varmare:-)

Här är iallafall lite normala kort på delar av familjen










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Totalt
Denna månaden
Idag