onsdag 29 juli 2009

Underbara kort i trädgården

Var ute o fotade lite i trädgården ikväll nu. Var o köpte mej en kamera härrom dagen så nu kan jag äntligen börja ta bilder som jag önskat så länge. Nu ska jag bara lära mej oxå. Behöver dock köpa minst 2 objektiv till. ett med bättre zoom o ett macro-objektiv. Så är det nån som vill köpa nå´t i present till mej nån gång så kan ni få köpa ett macro-objektiv till en canon EOS 1000D ;-)

Detta blev iallafall resultatet
Fint med färger

Fint med vitt o blått

Nu är det fint i krukan


Lummigt vid grinden

Detta kortet blev så himla fint tycker jag:-)

2 kommentarer:

  1. Åh det är så kul att fota! Det får vi göra när jag har semester tycker jag! När börjar du jobba igen?

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt. Jag har precis beställt hem en sån kamera=). Kul att se att det blir fina bilder med den också=). Kramar

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag