torsdag 9 juli 2009

Lite uppdateringar

Jag har legat sjuk så jag har ärligt talat inte orkat uppdatera bloggen. Så jävla förkyld......men nu är jag på benen igen o hoppas att jag ska komma igång med bloggandet ordentligt:-)
I lördags så var vi på Borås djurpark. Thomas var hon fredrik o grejjade lite så vi passade på. Det var den dagen jag började bli sjuk så jag var väl inte direkt i topptrim men men.

Det var roligi iallafall o barnen hade jättekul. Hannes tjatade hela tiden om att få åka dom gröna eltraktorerna o det fick han göra till slut. Då var han så glad:-)

Den lilla babyelefanten var såå söt.


O denna söta lilla grisen var så otroligt liten. O så var han/hon orange med svarta fläckar

Mina goa barn


Hannes har satt sej mellan betarna på en dino:-)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni haft det :) Jag älskar pellefanter :)
    Vad ska ni hitta på i helgen?
    Pöss Carro

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag