söndag 9 augusti 2009

Fösta veckan efter semestern:-)

Jaha nu har första arbetsveckan gått då. Jag hade ju en mjukstart som bara jobbade mån, tors o fredag. Men det var tillräckligt. Man var ganska trött i kroppen efter att ha latat sej hela semestern.

Nu i helgen har det ju varit underbart väder....vi åkte o solade o badade så fort jag slutade i fredags o låg till klockan 18. Sen var vi uppe nästan lika länge i går. Men igår ville inte hannes bada alls mycke.
I fredags när dom skulle lägga sej så skulle jag duka fram kvällmaten. Dom skulle cykla bort till grannarna o vända. Hannes förlorade dock kontrollen över cykeln i backen o vurpade ordentligt i gruset. Han åkte oxå bara med shorts så han skrapade upp haka, mage, armen o benet skrapade han ordentligt. Åhhh va ledsen han var:-(

Thomas har varit i varberg hela helgen så vi har varit ensamma. Men igår kväll kom åse o barnen o åt kvällsmat o sov över. Gött o bara sitta o prata skit när barnen lagt sej. Det är behövligt ibland.

Idag händer inte mycke. Ska försöka få iordning här hemma. Man har ju inte gjort någonting nu när man legat vid sjön hela helgen.
Lägger in lite bilder från veckan.
Puss alla









1 kommentar:

  1. Haha - jag ska göra kollage på tokiga familjen! ;)
    Det var mysigt i förrgår, och det ska bli jätteskoj att få hit dig imorgon! :) Då får jag nattsällskap och en massa "skitsnack" :D
    Pyss och kram!

    SvaraRadera

Totalt
Denna månaden
Idag